Ja dat kan,net als mensen hebben dieren die in een bepaalde maand zijn geboren een sterrenbeeld.
Als je op Google zoekt op dieren sterrenbeelden vind je vele sites!

Mijn hond is bijvoorbeeld in Augustus geboren,zijn sterrenbeeld is leeuw,zijn sterrenbeeld klopt precies met zijn karakter :-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
uiteraard kan dat. het is gewoon een kwestie van invulling geven van iets a.d.h.v een geboorte datum.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja hoor.
Kwestie van geloven.

Als jij gelooft aan iets wat "sterrenbeeld" genoemd wordt, dan kun je dat dus ook geloven voor je dieren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ieder tijdsberekening is een menselijke maatstaf, zo ook de sterrenbeelden.

Daar we onze dieren een leeftijd toekennen aan de hand van onze maatstaf is het toekennen van een sterrenbeeld aan een dier ook mogelijk.