Heb jij weleens iets meegemaakt wat zo onwerkelijk was dat het geen toevalligheid kon zijn?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
http://www.goeievraag.nl/vraag/abnormaalste-meegemaakt.6965 Als je deze vraag gewoon doorleest en je eigen vraag verwijderd, dan heb je genoeg antwoorden.
En dan is er ook wat minder geouwehoer op deze site...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@ Suniram. Volgens mij moet je moderator worden. Je bent al net zo nors...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nou moet ik wel zeggen dat ik deze vraag in de afgelopen maanden al heel wat keren voorbij heb zien komen.
Telkens in een iet ander jasje gestoken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Er melden zich steeds meer nieuwe leden aan, je krijgt dus ook weer steeds andere antwoorden. Trouwens als de vraag je niet bevalt, dan sla je hem toch over!

Het beste antwoord

mijn man bijvoorbeeld, ik ken hem al vanaf dat ik een klein kind was, toen had hij geen intresse in mij omdat ik een paar jaar jonger was. daarna heb ik hem in geen 15 jaar meer gezien, en nu zijn we (per toeval?) dus wel al een aantal jaren samen. ik heb tussendoor in die 15 jaar dat we elkaar niet gezien hadden, wel 2 vriendjes gehad, maar ben hem nooit vergeten al die jaren.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Ik heb nog nooit iets meegemaakt wat onwerkelijk was. De dingen die ik meemaak zijn werkelijk. Afgezien dan van dromen en fantasietjes.

Toegevoegd na 1 minuut:
En afgezien van de boeddhistische/hindoeistische zienswijze dat niets van wat wij meemaken werkelijk is, maar een spel der illusies.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja in het spirituele maak ik regelmatig zaken mee die onmogelijk toeval kunnen zijn.
Sommige zo extreem, zo onwerkelijk, maar tegelijk zo echt, zo tastbaar, dat het niets meer met toeval te maken kan hebben.
Vraag me nu niet naar voorbeelden, het zijn prive zaken en dat hou ik liever zo.
Maar de vraag was :heb je het wel eens meegemaakt en mijn antwoord is dus ja.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik geloof daar niet in. Als iets zo onwerkelijk lijkt dat het geen dat toevalligheid kan zijn, dan lijkt het alleen maar zo.
Maar omdat mensen heel graag in meer willen geloven zoeken ze verbanden enzo die er helemaal niet zijn (denk aan de duivel in de rook op 9/11)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Meerdere keren, het een nog onwerkelijker dan het ander en toeval is absoluut uitgesloten. Net als Eddijst ga ik er niet verder op in, maar ik kan je wel zeggen dat het zeer bijzondere ervaringen zijn en dat toeval vast bestaat, maar dat lang niet alles hieronder valt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Geld ook voor mij.Er zijn bij mij dingen gebeurt die niet na te vertellen zijn omdat je dat eerst moet hebben ervaren voordat je daar over kunt praten .Hoe kun je een blinde uitleggen wat groen is of blauw?Zo kun je het bekijken.Je vraag kan ik beantwoorden met een dikke JA net als Ed en Marita waarvan ik het antwoord maar al te goed begrijp.