hoe is het mogelijk dat het licht plots begint te branden, alhoewel je niet aan de aan-uit knop kan? mijn moeder is wel bezig met witte magie

mijn moeder vraagt steeds bescherming aan H Michaël

Weet jij het antwoord?

/2500

Er van uitgaand dat er geen sprake is van trucks kan het zijn en dat is in de kwantummechanica ook aangetoond dat er op microniveau processen door denk-/wilskracht te sturen zijn. zo kan het BIJVOORBEELD zijn dat je een dimmer hebt die een regelaar heeft die niet goed contact maakt (van de loper naar de koolbaan van de potmeter). Dergelijke situaties kunnen soms beinvloed worden door niet meetbare effecten. Bij witte magie (ik spreek liever van paranormale effecten) proberen mensen door wilskracht dingen te bereiken. Ofschoon ik een nuchtere wetenschappelijke instelling heb kunnen we wel meer dingen niet (goed) verklaren. waterdichte bewijzen voor bv psychokinese is er 9 bij mijn weten) niet. Toch is terugwaartse causaliteit geconstateerd, wat inhoudt dat je vooruit situaties kunt beinvloeden die je niet kunt voorzien. Het is niet vreemd dat wanneer we op kwantumniveau accepteren dat we met onze wil een superpositie van een foton kunnen beinvloeden, ook situaties waarbij een buitengewoon kleine invloed een proces in gang kan zetten het misschien mogelijk is dit met mentale kracht te doen. De opmerking over het zichzelf lassen van een wolframdraad is een goede maar daar is relatief nog veel energie voor nodig, wolfram is een zeer zwaar element. Toch komen we met digitale schakelingen al in het 10microngebied en zitten we niet heel ver meer van het nanometergebied vandaan, de golflengten waarin de kwanten hun energie in zichtbaar licht afgeven. Het zou dus in de toekomst wellicht mogelijk worden zaken met gedachten aan te sturen. In wezen kan dit al met bedradingsystemen. Onze hersenen nemen 20% van al onze energie op en doen daar onwaarschijnlijke dingen mee. Dat is overigens meer dan de spieren bij elkaar gebruiken. Het zou mogelijk aan te leren zijn golflengten te moduleren op basis van wilskracht. Dit maakt het verhaal dan rond.

Witte magie betekent dat je energie vraagt aan de engelen van God .Op de moment dat je daarmee bezig ben roep je automatich ook andere energieen op en als die inditeiten een sterke energie hebben kan het gebeurern dat er 1tje de lamp opnieuwe aan doen ...ik heb het vaker gehoord .Hoe dichter je bij God staat hoemeer de duivel ermee gaat spelen ....

Waarschijnlijk zijn het geesten. Je moest eens weten wat er allemaal mogelijk is. Monniken die stenen kunnen laten zweven magiers die vuur met hun gedachtenkracht kunnen maken, uittreden, telepathie, dingen laten bewegen met gedachtekracht en lichten die spontaan aangaan door entiteiten of geesten die hun aanwezigheid kenbaar willen maken.