Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Antwoorden (4)

In ieder geval weet ik dat je veel emoties hebt
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gaat goed met kreeften.
(meer weet ik er niet van, sorry)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Geen. Sterrenbeelden hebben niks met karaktereigenschappen te maken. Sterrenbeelden zijn schijnbare samenstanden van sterren op zeer verschillende afstanden van de aarde, waarvan het licht dat je ziet ook nog enorm lang geleden uitgezonden kan zijn. Ze hebben totaal geen verband met het karakter van de mens.

Alles wat je daarover zou kunnen zeggen is a-specifiek en totaal niet aantoonbaar, en de karaktereigenschappen die je zelf ook op internet kunt vinden zijn ZO generiek dat ze zo ongeveer op elke aardbewoner van toepassing zijn.

Toegevoegd na 14 uur:
O, ja, en boogpioenen, en dan met name schorpschutters, worden erg moe van vragen over de specifieke eigenschappen van een schorpioen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Schorpioenen

Voordelen:
emotioneel, gepassioneerd, vastberaden, stimulerend en intuitief

Nadelen:
jaloers, gesloten, koppig, obsessief en wrokkig

Er zal al zeker een van deze dingen waar zijn, want de voor- en nadelen van mijn sterrenbeeld kloppen al zeker, de jouwe zullen dus ook min of meer kloppen. Natuurlijk kan er wel iets tussen zitten dat niet klopt, maar de meeste dingen zijn waar.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding