hoe kun je telepthie trainen?

Ik en een vriend hebben altijd alles t zelfde en op de zelfde seconde kun je dit trainen of verbeteren?

Weet jij het antwoord?

/2500

Of je dat kunt trainen dat weet ik niet maar ik zie niet dezelfde vraag van je vriend verschijnen.;-)

Je kunt dit verbeteren door nog vaker met elkaar om te gaan, door veel bij elkaar te zijn, door steeds diepere gedachten met elkaar te delen. Op die manier leer je elkaar door en door kennen. Daardoor voel je elkaar beter aan wanneer je bij elkaar bent. Dat gaat dan zover dat je zelfs weet wat de ander zou doen op momenten dat je niet bij elkaar bent. In het begin wil je bijvoorbeeld voorstellen om samen naar feestje X te gaan. Je belt de ander, maar op het moment dat je de telefoon pakt gaat die al over omdat de ander jou op precies dat moment belt met precies hetzelfde voorstel. Na verloop van tijd kun je zelfs overgaan op het niet meer bellen. Je gáát gewoon naar feestje X, want je wéét al dat de ander daar ook zal zijn. Bellen en afspreken is niet meer nodig. Dit heeft echter niets met telepathie te maken, maar alles met elkaar door en door kennen. Je kunt elkaars gedachten en reacties dan altijd goed inschatten. Van een bovennatuurlijke gedachtenoverdracht is echter geen sprake. Maar het blijft wel heel bijzonder als je dat niveau van elkaar aanvoelen kunt bereiken. Er zijn maar weinig mensen die dat voor elkaar krijgen.

Telepathie kan je niet trainen, omdat telepathie niet bestaat. Ik denk dat jij en je vriend elkaar goed kunnen aanvoelen, je vult elkaar aan etc. Maar dit is geen telepathie, mijn ervaring is dat hoe langer en intensiever je met je vriend of collega omgaat (meestal ook in positieve zin) je elkaar zeer snel aanvoelt en dat je zelf langzamerhand elkaar niets meer hoeft te vertellen: een simpele blik is dan al voldoende

Naa rmijn mening is telepathie wel mogelijk indien de mensen er gevoelig voor zijn en dus inderdaad een sterke band met elkaar hebben opgebouwd. Ik ken er maar 1 met wie ik het heb, en hem zie ik echter helemaal niet vaak, maar enkele keren per jaar soms minder. Maar een tid geleden, fietste ik naar zin ouder woonplaats, en ik wist gewoon dat hij er was, al wist ik het niet, maar ik werd zo zenuwachtig, en ja hoor, ik vond hem precies daar waar mijn gevoel me stuurde!

ja dat kan, maar of het (dan nog) telepathie heet weet ik niet. elkaar heel goed leren kennen (reacties, denkwijze),logisch denken en verbanden leren leggen, veel met elkaar optrekken en elkaar observeren, veel psychologische kennis opdoen, en het cold-readen onder de knie zien te krijgen door veel trainen op non-verbale reacties, (lichaamstaal, gezichtsuitdrukkingen etc) en met wat geluk kom je een heel eind! het is wel van belang dat je het beiden helemaal onder de knie hebt natuurlijk :)) helaas is het makkelijker gezegd dan gedaan.

Telepathie is zeker mogelijk, maar eigenlijk is het niets anders dan op dezelfde golflengte zitten. Gedachten hebben zo hun eigen kracht en ook hun eigen trilling, zoals alles een trilling heeft. Het opvangen en het bewust worden van trillingen in het algemeen heeft te maken met een fijnafstemming. Eigenlijk een soort radio die je af kunt stemmen op verschillende golflengtes. Telepathie is dus niets anders dan afstemming op gelijke trillingsfrequentie. Dit kan door je eigen trillingsfrequentie te verhogen, je radiootje ontvankelijk te maken voor meer golflengtes dan alleen die van jezelf. Het is niets anders dan je intuïtie ontwikkelen. Daarvoor zijn er cursussen te volgen. Nu wil één cursus nog niet meteen telepathische talenten bij je los weken, dat is een proces waar niet iedereen gevoelig voor is. Het fenomeen dat vriend(inn)en of zussen of broers elkaar haarfijn aanvoelen is niets nieuws. Dan functioneer je op die momenten dus op dezelfde golflengte. Zo kan ik de telefoon dus rustig opnemen met 'Hoi...(naam van mijn vriendin)', want als de telefoon gaat en zij belt weet ik dat gewoon en dan is het inderdaad nooit iemand anders. Andersom heeft zij dat ook. Soms maken we elkaars zinnen af of voelen haarfijn elkaars stemming aan, nog voordat we elkaar gezien of gesproken hebben. We zijn al bijna 16 jaar vriendinnen en kennen elkaar door en door. Nu komt daar bij mij nog een behoorlijke dosis intuïtieve ontwikkeling bij kijken, die zich nog steeds verder ontwikkelt, dus bij sommige andere mensen heb ik dat ook. Niet dat ik letterlijk iemands gedachten kan lezen, hoewel sommige mensen dat wel denken en dat eng vinden. Nee, het is een goed aanvoelen van iemands innerlijke roerselen. Een goed opmerkingsvermogen van details kan zeker helpen (denk maar aan de televisieserie The Mentalist). Intuïtieve ontwikkeling dus. En de één heeft er meer aanleg voor dan de andere, maar iedereen kan het leren tot op een niveau dat bij je past.

Door er alleen maar mee bezig te zijn, train je het ook. Elke keer dat jullie het doen (of dat het gebeurd) zal het geheel zich een klein beetje verfijnen en een beetje sterker worden. Dus gewoon doorgaan, zou ik zeggen. Ook kan je het sterker maken door meer jullie gevoel te gaan versterken. Via mediteren of TaiChi, QiGong of ander energiewerk. Door gezond te gaan eten en beter je stress en (negatieve) gedachten een goede verwerking te geven. Goed slapen en uitgerust zijn. Zodat je fysiek en mentaal ook zo optimaal mogelijk kunt presteren. Daarnaast moet je het niet willen sturen, maar zal je een methode moeten ontwikkelen dat je het 'laat gebeuren'. Wanneer je daar meer geoefend in bent, kan je het meer gestuurd 'laten gebeuren'.

We kennen allemaal die schijnbaar onverklaarbare voorvallen: je krijgt een telefoontje of een brief van iemand aan wie je net zat te denken. Je geeft iemand een cadeautje en hoort dat ze net van plan was om dat te kopen. Of je hebt het gevoel dat iemand van wie je houdt ziek is, je belt op en hoort dat het klopt. Uit onderzoek blijkt, dat de meeste telepatische ervaringen enkele kenmerken gemeen hebben o.a. een hechte emotionele band. Als je het ontvangen van telepathische boodschappen wilt oefenen, kan dat zeker, waarom niet. Je heb niets te verliezen. Op zijn minst zul je besparen op je interlokale telefoontjes! Lees hieronder verder voor oefeningen: http://nl.odemagazine.com/doc/0028/dat-had-je-gedacht/

Telepathie is heel goed onderzocht. Helaas, het blijkt niet te bestaan. Trainen heeft dus geen zin. Maar het is wel leuk, om te ervaren dat je zo gelijk op trekt! Toegevoegd na 1 dag: Het onderzoek naar telepathie is ook militair topgeheim geweest. Want men heeft altijd gezocht naar wegen om een boodschap over te brengen, zonder dat de vijand hem kon afluisteren. Daarom dus, het is echt heel serieus onderzocht. Wat jullie hebben is iets anders. Het is dat je elkaar aanvoelt. Dat kun je verder verbeteren door te blijven communiceren, OOK (en vooral!) als je denkt dat je het al weet.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100