In het indiaanse sterrenbeeld ben ik een wolf ...wat zijn daar de typische eigenschappen voor ?

In de westerse ben ik een vis van 1966/ ascendant leeuw /Chinese Vuur paard en indiaanse wolf .Nu weet ik zelf weinig af van horoscopen ....Kan iemand mij wat uitleg geven aub?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.6K

Het beste antwoord

Wolf is een leraar. Hij is de pionier, de voorbode van nieuwe ideeen. Als hij die opgedaan heeft keert hij weer terug naar zijn groep, huis, om die nieuwe ideeen, en om kracht te onderwijzen en te delen met anderen. Wolf heeft slechts één partner en is trouw als een hond. In de groep waar wolf toe behoort heerst een enorme saamhorigheid maar ook een sterke drang naar individualiteit. Het verstand van de wolf is zeer scherp. Wolf staat ook in nauw contact met de maan die o.a. het onderbewuste symboliseert.

Een Vissen is een waterteken en symboliseert een bijzonder gevoelig, zeer intuitief mens. Zij kan de stemmingen om haar heen opzuigen als een spons. Door haar inlevingsvermogen voelen mensen zich op hun gemak bij haar en vertrouwen haar vaak innerlijke geheimen toe. Vissen kan wat chaotisch overkomen op anderen, maar kan afwisselend evengoed een mens in balans zijn. Vissen is het laatste teken van de dierenriem en heeft alle andere tekens eerder doorleefd (op een bepaald level) en vergeeft daardoor de zwakke plekken van andere tekens omdat ze begrijpt...

De ascendant Leeuw is een vuurteken en daarom kan Bluewatergirl anders overkomen op de buitenwereld als de gevoelige Vissen die ze innerlijk is. Leeuw is trots en houdt van in de aandacht staan. Is heel beschermend naar zijn groep.
De combinatie water (Vissen) en vuur (Leeuw) kan soms innerlijke conflicten veroorzaken. Maar als het gaat samenwerken wordt Vissen staat steviger in haar leven door Leeuw en zorgt Leeuw ervoor dat niet snel iemand misbruik maakt van de gevoeligheid van Vissen.

Overigens, Bluewatergirl, vermoed ik, gezien je avatar en naam dat je hoofdzakelijk je sterrenbeeld Vissen leeft met behulp van Leeuw. En dat is astrologisch gezien ook de bedoeling, Dat we toegroeien naar wat we innerlijk zijn :-))
Kristal
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Volgens de Lakota indianen.
De wolf is een rusteloze zwerver.
Snel doorkruist hij het land en keert met veel ervaring terug bij zijn roedel.
Zijn reukzin en zijn instincten zijn zo verfijnd dat hij een gevaar op kilometers afstand kan bespeuren.
Met zijn gezel heeft hij een hechte relatie, ze zijn elkaar levens lang trouw.
We kunnen van hem een evenwichtige levensstijl en de moed om ons te verdedigen leren.

Oude inzichten uit het onbewuste omhoog halen.
Voor onze familieleden in te staan en hun kant te kiezen.
Waakzaamheid te ontwikkelen en ons te laten leiden door alles wat bestaat.