Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan je geesten zien op een videocamera?

Kan je geesten gewoon zien op een videocamera? Bijvoorbeeld gewoon buiten ergens filmen? of zijn daar speciale camera's voor nodig?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
7K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Soms zijn er op foto's ook bepaalde bolletjes te zien die niet verklaarbaar zijn, dus waarom zou je zoiets niet op een videocamera kunnen zien?
Soms zie je zelf ook in je ooghoeken iets, waar je na het draaien met je hoofd niets meer ziet en je voelt je niet bepaald alleen. Je kunt er dan best van uit gaan dat er een entiteit even een gedaante aangenomen heeft. Die gedaanten zie je soms ook op foto's in de vorm van wazige bolletjes, of vage vormen. Ik zou niet weten waarom dat niet met een videocamera zou kunnen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

Nou mn vriendin die is indonesisch zij gelooft in gesten ze liet me ooit een filmpje die ze had gemaakt in indonesie daar gelooft iedereen in geesten maar ik denk dat het wel kan.Veeel sucses met je griezel tocht XD
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee denk het niet zou je eens aan een paragnost moeten vragen

Ik zelf denk van niet want ik geloof niet in geesten ;
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geestig hoeveel mensen er in geesten geloven,maar die zijn er nu helemaal niet...dus zeker ook niet met camera waar te nemen.
(Lees meer...)
13 jaar geleden
Nee eigenlijk niet, als er een geest is zal hij in theorie energie zijn, geen visueel object. Vaak zien wij ergens geesten in omdat onze hersenen proberen een verklaarbaar beeld te vormen. Er is tot zover ik weet één filmpje met een zogenaamde geest wat men niet precies kan verklaren
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Eh dat lijkt me niet. Geesten gaan toch steeds weg?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, er bestaat niet zoiets als een geestcamera, met een infraroodcamera zijn wel eens (ook door ondergetekende) anomaliën waargenomen, maar de vraag of dat geesten waren is niet te beantwoorden.

Er zijn documentaires gemaakt waar men met gevoelige apparatuur in de weer is, en dat soort spul is erg kostbaar. Ik begrijp uit je vraag dat je het liefst zelf aan de gang gaat.
Succes met speuren! En als je wat vindt, kun je altijd een nieuwe vraag stellen met het beeldmateriaal bijgesloten om aan de anderen te vragen of er iets bijzonders te zien is op je materiaal, met zo gedetailleerd mogelijk erbij vermeld wat de omstandigheden waren en hoe en waarmee je de beelden hebt vastgelegd.

Een grote hoeveelheid geduld is zeker een vereiste, naar een geldpotje om te reizen en de benodigde apparatuur.
Succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik geloof dat geesten bestaan,ze kunnen zelfs waarneem baar zijn voor het bloteoog,dus waarom niet met een camera.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De meeste opnamen zijn door een schuin geplaatste glasplaat gefilmd, waardoor een tweede object halfdoorschijnend in het eerste beeld kan worden opgenomen. Pure nep helaas, maar wel inventief.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding