Als je geboren wordt heb je nog de meeste 'gaves'. Vanaf een jaar of 6 raak je meer onder de invloed van het leven en de stress dat deze gaves minder worden. Ze raken meer en meer geblokkeerd. Op een later moment in het leven kan je gewerkt hebben om die blokkaden weg te halen en komen de 'gaves' weer meer terug naar de voorgrond.
Het was niet weg, echter alleen geblokkeerd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Men zegt dat helderziendheid een gave is die men vanaf de geboorte heeft. Alleen vergeet je het zo snel weer (door opvoeding, meningen van anderen ("het bestaat niet") en andere negatieve gedachten).

Ik ben niet helderziend, maar op Internet kwam ik alleen maar tegen dat het vanaf de geboorte is.

Zie hier nog meer erover als je dit interessant vindt:
http://spiritualiteit.xsbb.nl/viewtopic.php?f=12&t=314467
http://wiserat.com/3_Helderziende_Mevr_Wiserat_Nijmegen_Tel_024_3603700_interview.htm
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Iedereen heeft bepaalde gave,s . De een meer ontwikkelt dan de ander. Vaak als het nadenken begint, zeg maar op school dan raakt die vanzelfsprekendheid naar de achtergrond. Wie er werkt en wil..... kan deze gave,s vaak weer terughalen. Bij je gevoel komen