Ik vraag me iets af:volgens de astrologie bepaalt je sterrenbeeld deels je karakter.
Ik ben waterman( geboren 12 februari ) maar ik ben een 7-maands kind,2 maanden te vroeg geboren.
Als ik na 9 maanden geboren zou zijn zou ik dezelfde persoon zijn geweest,dat is zeker,maar dan zou ik dus een ander karakter/ andere eigenschappen hebben gehad?
Is daar een theorie over?
Ik weet niet of ik hier in geloof, maar het is wel zo dat de karaktereigenschappen die aan bijv. mij en mijn broer worden toegeschreven( die 1 maand te vroeg is geboren) gewoon echt kloppen!
Toegevoegd na 6 uur:
Volgens mij ( aan de antwoorden/ reacties) te zien heb ik mij niet helemaal duidelijk gemaakt!
-Ik geloof niet in horoscopen!Die voorspellingen zijn altijd op meerdere manieren uit te leggen.
-Ik benadruk dat tevroeggeboren omdat je anders een ander sterrenbeeld zou hebben gehad( en dus een ander karakter?)
Ik vind dat dus een rare stelling,maar heb van een astrologe gehoord dat dat volgens haar zo zou zijn.
- Ik bedoel dat de karaktereigenschappen die aan mij, mijn broer( en moeder)worden toegeschreven qua sterrenbeeld gewoon kloppen.Ik heb het dus niet over voorspellingen voor de toekomst!
Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?