Uiteraard niet, er is nog nooit iemand gereincarneerd, of heb je bewijs van wel?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
alleen als het te bewijzen is, en het bewijs dit ook voor de wetenschap aan kan tonen. dan is het pas 'echt'.
tot die tijd kan je er dus je eigen invulling aan geven als je dit wil want het is dan toch niet te bewijzen op deze manier.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee dat bestaat niet. Het is een verzinsel van iemand met veel fantasie. Bewijs is er ook niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat is er mis met fantasie?
Nee, van sir Roger Moore. Deze laatste schijnt er moeite mee te hebben, aangezien hij zelf nog niet uit de tijd is!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik acht de kans zeer klein, tenzij zijn ziel het rad van karma al is ontstegen en hij alleen nog op eigen verzoek is teruggekomen. Maar zeker weten doe ik het niet!