Ik hoor als ik alleen thuis ben rare geluiden en net alsof iemand mijn naam roept. En het vaak of er iemand bij me is kan dat mijn gids zijn?

En als dat mijn gids is, hoe kan ik er dan contact mee maken, want ik heb vragen voor mijn gids, maar ik weet niet goed hoe ik er contact mee kan krijgen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.8K

Antwoorden (3)

Als jij het gevoel hebt, dat het je gids is, kan dit misschien het geval zijn.

Je kan jezelf leren hoe je contact kunt maken met je gids, en hoe je met hem/haar/het kunt communiceren.
http://www.onzegidsen.com/

http://www.lesoleill.com/spirituelegidsen.htm

http://mens-en-samenleving.infonu.nl/religie/68529-spirituele-gidsen.html
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedankt voor je antwoord,, ik heb op de sites gekeken en ik heb het geprobeerd. Maar het lukt nog niet echt. En ik heb best wel een belangrijke vraag voor mijn gids dus ja... heb je miss. nog een site of zelf iets ofzo wat ik kan proberen. Groetjes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je moet wel enigzins geduld hebben he. Je leert dit niet van de één op de andere dag. Oefening baart kunst ;-)) Ik heb deze nog voor je gevonden in, leest lekker weg en omschrijft duidelijk. http://www.spiritvisions.nl/Contactgids.htm Remember.... oefenen oefenen oefenen... good luck!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja die is wel handig, ik heb het geprobeerd en ik heb een beeld gekregen hoe mijn gids eruit zou kunnen zien, zoals er op de site ook al staat. En er staat ook in idd. dat het niet meteen zal lukken dus dat je het dan volgende keer moet proberen. Dus bedankt maar nog een vraagje: Kan ik dat beter in het donker doen of gewoon in het licht?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat voor jou het prettigst is. Je kan ook gewoon je ogen sluiten. Of wachten tot je weert hoort dat iemand je roept, of wanneer je weer geluiden hoort.. Ga rustig zitten sluit je ogen en probeer..... Je voelt zelf wel aan wanneer je zo'n moment hebt, en er gebruik van kunt maken om te oefenen. Iedereen kan het op zijn eigen manier doen, je moet nog een beetje gaan ontdekken, wat de fijnste manier voor jou is. Laat je leiden door je gevoel, de rest komt vanzelf ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Okee,, Bedankt voor de reactie:)
En bedankt voor alle sites.
Groetjes Myself;-))
Geluiden kunnen natuurlijk overal vandaan komen, maar de bronnen zijn vaak lastig te achterhalen. Horen andere personen, deze geluiden ook bij jou thuis (als zij daar alleen zijn), of ben jij echt de enige? Dit is natuurlijk wel belangrijk om te achterhalen.
Als het jouw gids of begeleider is, wees dan gezegend! blijkbaar sta jij er voor open, dus de kans is groot dat het contact alleen maar zal toenemen. Wees alert op de boodschappen die hij/zij je brengt.
"De overgave aan het Goede en het vertrouwen in de juiste Leiding schenken de mens de moed die nodig is in te gaan op de impuls van vernieuwing"
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Myself, als je wilt en kan zou je je wens misschien even kunnen loslaten. Zie het maar zo dat je duidelijk je boodschap hebt laten blijken aan het universum (of hoe je dat zelf graag benoemt). Je vraagt om contact met je gids. Je kan die vraag in gedachte opschrijven en in een envelop doen als je wilt en hem, ook in gedachte, op de post doen. Zo... en nu gewoon maar afwachten wanneer je respons krijgt en intussen in alle rust je eigen beslissingen nemen. Zo goed mogelijk. Wanneer je gids denkt dat je zover bent dan krijg je echt wel contact. Maar meestal niet voor je bereid bent je eigen beslissingen te nemen; je eigen verantwoordelijkheid te nemen. Een gids zal je altijd in alle vrijheid je eigen keuzes laten maken. Hij/zij zal je wel ondersteunen. Niet zozeer door rare geluiden en net alsof je je naam hoort maar op een duidelijke alswel subtiele manier. Je hoeft je er alleen maar voor open te stellen. Zonder haast. zonder dwang. Je hebt een belangrijke vraag zeg je. Denk goed na over het antwoord en voel goed bij jezelf en geef zelf het antwoord.
Het kan heel opwindend zijn om je met spirituele zaken bezig te houden en er zijn nog al eens mensen die daardoor vergeten dat AARDEN/GRONDEN het meest belangrijke is in deze. Met de beide voeten op de grond blijven staan. Zoals ik het nu bij je voel zit je een beetje op de grens van 2 werelden, vandaar de geluiden. Je bent natuurlijk een gevoelig mens, dus dan kan dat gebeuren. Ik ken dit zelf maar al te goed, daarom weet ik: AARDEN is het ALLERbelangrijkste wanneer je zuiver om wilt gaan met andere dimensies, met je gids.
Wanneer je goed aardt raak je je gevoeligheid niet kwijt maar kunnen eventuele contacten helder en zuiver doorkomen zonder, laten we zeggen, verwarrende ruis.
Op internet kan je verschillende methodes vinden om te aarden en als je iets kiest wat jou echt aanspreekt, dat werkt dat het beste.
En verder: je hebt de mooiste naam uitgekozen voor jezelf Myself ;-)

I love the support of my Guide,
and
I do it Myself.

Lieve groet,
Kristal.
Kristal
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hee,, Bedankt voor je antwoord. Ik heb er zeker wat aan. Nogmaals bedankt. Haha leuk dat je m'n uitgekozen naam mooi vindt.
Vriendelijke Groet,
Myself
Kristal
13 jaar geleden
graag gedaan ;-)