Mag een overleden GVRer via een medium vragen blijven stellen en beantwoorden?

Het medium fungeert dan als mediator tussen overleden GVer en GV . Het medium maakt er geen punt van.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Jottem, graag!

Ten eerste is zo'n overledene een goede bron van informatie. Zal zeer sterk bijdragen aan het doel van GV: het verspreiden en delen van kennis.

Ten tweede levert dat het bewijs dat overledenen er nog zijn, en dat mediums echt iets kunnen. Dat het dus geen bedrog, zelfbedrog of fantasie is. Dat zou fantastisch zijn!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (9)

Mits hij wel even zijn accountwachtwoord doorgeeft...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik vind het wel heel vervelend nieuws om te moeten vernemen dat er een GVer is overleden.
Gecondoleerd!
14 jaar geleden
Dat lijkt mij fantastisch. Dan krijgen we tenminste echt goede antwoorden op alle geloofsvragen die hier gesteld worden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mits het medium zich aan de richtlijnen houdt zie ik er geen probleem in.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het medium is slechts een doorgeefluik. Het is de overledene die zich aan de richtlijnen moet houden.
Zoals je uit mijn "naam"kunt afleiden is dat geen enkel probleem. Mits je het niet erg vindt om wat puntenaftrek tot je rekening te nemen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Voor mij het hoor, ben niet voor discriminatie in welke zin dan ook.

Toegevoegd op 07-06-2009 00:52:47
Het woord "mag" ontbreekt, sorry
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mijn condoleances. En ja, waarom niet?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als die GVer wat te zeggen heeft, waarom niet? leren we misschien nog wat van
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Getsie.
Hoe komen mensen op het idee!

Het is uiteraard niet tegen te houden.
Het is ook niet te controleren of zo'n medium de waarheid spreekt.