Mag een overleden GVRer via een medium vragen blijven stellen en beantwoorden?

Het medium fungeert dan als mediator tussen overleden GVer en GV . Het medium maakt er geen punt van.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Jottem, graag! Ten eerste is zo'n overledene een goede bron van informatie. Zal zeer sterk bijdragen aan het doel van GV: het verspreiden en delen van kennis. Ten tweede levert dat het bewijs dat overledenen er nog zijn, en dat mediums echt iets kunnen. Dat het dus geen bedrog, zelfbedrog of fantasie is. Dat zou fantastisch zijn!

Mits hij wel even zijn accountwachtwoord doorgeeft...

Ik vind het wel heel vervelend nieuws om te moeten vernemen dat er een GVer is overleden. Gecondoleerd!

Dat lijkt mij fantastisch. Dan krijgen we tenminste echt goede antwoorden op alle geloofsvragen die hier gesteld worden.

Mits het medium zich aan de richtlijnen houdt zie ik er geen probleem in.

Bronnen:
http://www.goeievraag.nl/help/richtlijnen

Zoals je uit mijn "naam"kunt afleiden is dat geen enkel probleem. Mits je het niet erg vindt om wat puntenaftrek tot je rekening te nemen.

Voor mij het hoor, ben niet voor discriminatie in welke zin dan ook. Toegevoegd op 07-06-2009 00:52:47 Het woord "mag" ontbreekt, sorry

Mijn condoleances. En ja, waarom niet?

Als die GVer wat te zeggen heeft, waarom niet? leren we misschien nog wat van

Getsie. Hoe komen mensen op het idee! Het is uiteraard niet tegen te houden. Het is ook niet te controleren of zo'n medium de waarheid spreekt.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100