Hoe voel je "je aura"?

Wil ik gewoon weten. :)

Toegevoegd na 5 minuten:
Wat kan je dan met die aura, waarom heb je het?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.8K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er zijn genezingsmethoden die juist met de aura werken en deze proberen weer in orde te krijgen. Waardoor de ziekte ook weer kan genezen.
Je kunt dus van binnenuit werken naar buiten toe, en van buiten naar binnen toe.

Het beste antwoord

Als je heel gevoelig bent, dan kun je met je hand het energieveld om iemand heen voelen. Plaats je hand op ongeveer 30 cm. van iemands lichaam en probeer steeds een stukje dichterbij te gaan. Dan weer een stukje vanaf. Op die manier kun je een soort 'weerstand' voelen. Sommige mensen voelen warmte, anderen weer prikkels.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

De aura is de naam die wordt gegeven aan een verondersteld energieveld dat, volgens verschillende esoterische stromingen, mensen en ook andere levende wezens zou omgeven. Aura's zouden visueel kunnen worden waargenomen door personen die daar gevoelig voor zijn. De kleuren van een aura zouden, zo wordt beweerd, variëren naargelang de persoon en de omstandigheden. Auragenezers beweren dat ze ziektes kunnen diagnosticeren aan de hand van verstoringen in het aurabeeld.

Met wetenschappelijke methodes zijn tot op heden geen aura's vastgesteld.
13 jaar geleden
Je voelt je eigen aura niet, slechts als deze met een aura van een ander mens in aanraking komt, dan voelen sommigen dat.
Daarom voelen sommigen of er iemand achter je staat ofschoon je dat niet altijd kunt horen aan ademhaling oid.
Er wordt verschillend over aura's gedacht omdat men dat rekent tot de geestelijke wereld die velen niet erkennen dat die bestaat.
Op grond van mijn ondervinding moet ik aangeven dat ik er van uit ga dat aura's bestaan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt het van jezelf zien, op een aurafoto.

En als je de gave hebt kun jij het wel bij anderen waarnemen.
De kleuren van een aura vertellen over de mens met die aura.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als iemand te dicht bij je komt staan, of vlak tege je aan komt zitten in de bus. Iemand die je niet kent dus. Dan VOEL je dat die persoon in je persoonlijke ruimte zit. Sommige mensen noemen dat je aura.
Er worden nog allerlei andere zaken aan toegeschreven, maar die zijn voor een groot deel een kwestie van geloven. Maar er zit wel degelijk iets van een energieveld om je heen, want zelfs in het pikkedonker merk je het.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je positieve gevoelens uit dan word de aura rond je lichaam tijdelijk sterker .Indien je negatieve gevoelens uit dan word deze aura juist zwakker .Dus als je ooit iemands aura wil voelen dan heb je het meeste kans bij een goedgeluimde persoon dan bij iemand die chagrijnig is .
Als je spiritueel goed ontwikkeld bent dan kan je met genoeg oefening e.d. iemands aura voelen of later zelf die aura versterken door die persoon bv. moed in te praten of door hem/haar gelukkig te doen voelen .