ik heb ooit een elfje gekregen (een beeldje), diegene zei dat het een betekenis heeft, maar wist niet meer wat. hoe weet ik wat het betekent?

hebben elfjes een betekenis, een boodschap? en zit er nog verschil in elfjes en hun boodschap??

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.3K

Antwoorden (7)

Elf is een natuur geest met boven natuurlijke krachten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deze site over elfjes lijkt me echt iets voor je, gezien de vragen die je stelt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De betekenis van elfjes is dat de menselijke geest een enorm rijke fantasie heeft. Er zijn allerlei series beeldjes van elfjes waarbij de elfjes verschillende dingen uitbeelden of 'geluk brengen'. Je zou eens moeten kijken of jouw beeldje van een bepaald merk is, en dan kun je op internet vast wel vinden bij welke serie beeldjes het hoort en wat het uitbeeldt.
Kijk bijvoorbeeld eens bij 'elfen' op onderstaande website, daar vind je een heleboel verschillende series.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kijk eens wat het beeldje in jou oproept.
Wat komt als eerste in je op?
Of misschien kan je er zelf een betekenis aan geven. Dan heeft het m.i. veel meer waarde.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het zou kunnen zijn,dat je het beeldje mooi vindt, maar dat elfjes (die sowieso al niet bestaan) een betekenis hebben ,lijkt mij onwaarschijnlijk.
De enig mogelijke betekenis, die ik kan bedenken,dat ze de voorlopers van twaalfjes zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mensen geven beeldjes betekenissen,het is gewoon een beeldje meer niet.is gewoon uiterlijk niks geestelijkst..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als het beeldje echt een betekenis zou hebben zou je dit toch al gemerkt hebben? Wat heb je aan een boodschap die niet eens overkomt?