Hari is dit een naam van Radharani en haree de aanspreektitel. Of is het de naam van Vishnoe

Hare geschreven is een aanspreek titel voor Hari naar een groep. vertaling liefdes energie. Nu dat is technis Radharani, maar dat is een contradictie want het zijn aanduidingen van kwaliteiten al worden deze als eigen namen gezien. Hari is verder een garbha-dakasayi Vishnoe (Heeft een eigen universum ) Naar het Srimad bhagavatam die Gajendra bevrijde van de krokodil. Die Hari is dan mannelijk. Verder wordt geschreven dat het zijn naam is, een van de avatar Krishna. Die reciteert zijn eigen naam of volheden niet in dit verband, in herhaling als een litanie. Tot slot Radha is Zijn grote liefde men heeft als etiquette een vrouw niet aan te roepen, of spreken getrouwd of niet naar de Veda of Hindoeisme.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (1)

Voor zover ik hiermee op de hoogte ben is Hari in het Hindoeïsme een andere naam voor Visnu en Krsna.