Hoe kan je je aanmelden voor persconferenties van god?

Op de site 'theonion' wordt gerapporteerd over een pers conferentie gegeven door god. hierin geeft hij aan dat hij met pensioen wil gaan. Kan ik mij aanmelden voor dergelijke pers conferenties, en zo ja, waar?

Zie http://www.theonion.com/articles/god-hinting-at-retirement,17747/

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Religie

Het beste antwoord

Als je je Geroepen Voelt, moet je gaan en weet je ook waarheen de Weg je leidt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

The onion is een satirische krant die parodieen maakt op bestaand nieuws. Dit is gewoon een grap.

Toegevoegd na 1 minuut:
Hetzelfde als 'de speld' hier in Nederland.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb mijn twijfels over de bron, maar wat let je om een open sollicitatie te sturen?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk dat ze al vol zitten.
13 jaar geleden
Ik denk dat die afspraak vanzelf komt .
Als jou tijd is gekomen en naar het eeuwige leven bent vertrokken .
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is een Persconferentie. Je wordt iig geacht een perskaart te hebben. Als je nu nog geen uitnodiging hebt ontvangen,zou ik er maar niet op rekenen,dat er nog plaats is.