In India wordt het ook wel omschreven als de 'middenweg' tussen het hindoeisme en de islam. Mannen dragen altijd een baard en een tulband. Hieronder kan je er meer over lezen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Een Godsdienst.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nou kijk. Dat is dat ze in Indië, dat is een grote land met heel veel mensen waar de helpdeksen zijn, daar doen ze met de godsdiensten die op mekaar lijken en toch allemaal anders zijn. Nou, en toen was er een meneer in Indië en die heeft toen gezegd van "ja maar weet je, we doen wel allemaal dat we andere god hebben, met krisna en visnu en allah en jezus, maar die zijn eigenlijk allemaal dezelfde dus maaknieuit wie je noemt". Nou, iedereen zeggen, nou niet iedereen maar wel veel mensen, van "joh hee, dat is slim" en toen was de nieuwe godsdienst met dat dan gewoon alle goden was dezelfde god en iedereen is dezelfde mens. En toen nu is zo dat ze hebben een boek, zoals een bijbel maar dan anders, en dat is de goeroe, en die is heilig, en die tillen ze elke dag naar de tempel, en ze mogen niet naar de kapper want haar is ook heilig. Dus heb je allemaal mensen met lang haar en de baard, en die zeggen alle god is dezelfde god en iedere mens is dezelfde mens, en dan heet het sikh.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wat een uitleg xD