Wel in de zin van dat in de regels van de hadj staat dat je na zeven keer om de kaäba hebt gelopen je daar bij de ingang moet gaan staan om te bidden en zodoende de tawaf te voltooien. Daar zal een pelgrim zich dus aan houden.

Maar wil je voor je eigen genoegen meerdere rondjes om het bouwwerk op de binnenplaats van de grote moskee in Mekka lopen, dan moet je dat natuurlijk zelf weten. Daarbij maakt het feitelijk niet uit of je wel of geen moslim bent.
Amadea