waar in rotterdam kan een tiener met geen ervaring de arabische taal leren?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Religie
1.3K

Het beste antwoord

@demii0409 : hiervoor is een cursus Arabisch, er zijn 8 niveau's, aan de hand van een niveau toets wordt bepaald wat jouw niveau is, waarop jij begint.
Deze cursus wordt gegeven aan de Islamitische Universiteit in Rotterdam, aan de Bergsingel 135.

[Info uit de bron]
Hoelang en wanneer?
De cursus duurt per niveau 11 weken, 1 keer per week les in het weekend (zaterdag of zondag).
Meer over rooster & data

Klik hier voor de jaarkalender

Getuigschrift
Cursisten die met goed gevolg de tentamens hebben afgelegd, krijgen een certificaat waarin vermeld staat over welk niveau ze beschikken.

Kosten
Het cursusgeld bedraagt € 295,- per niveau. Stencils, dictaten en boeken worden gratis verstrekt.

http://www.islamicuniversity.nl/index.php?lang=nl&Itemid=1068
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
http://www.nu.nl/politiek/3978120/islamitische-universiteit-rotterdam-verscherpt-toezicht-geplaatst.html