Moslimextremisme of islamistisch extremisme is een term die een maatschappelijke en antiwesterse politieke stroming aanduidt die uitgaat van de waarden van het moslimfundamentalisme en die combineert met een extremistische signatuur. Moslimextremisme is geen vastomlijnde term en wordt zowel gebruikt voor islamistische, door islamitische principes ingegeven terroristische of orthodox-islamitische opvattingen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
http://nl.wikipedia.org/wiki/Moslimextremisme

Wanneer ze dus extreme dingen doen voor de islam.
bijvoorbeeld moord
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
inderdaad +
Daarmee worden terroristen bedoeld die hun daden rechtvaardigen vanuit het islamitisch geloof.
Computoon