Hoe zou je moeten weten of je (de reïncarnatie van) de antichrist bent?

Weet jij het antwoord?

/2500

je hebt ergens op je lichaam 3 zessen staan als een rondje in elkaar als geboortelitteken

Bronnen:
the omen

Als je de antiChrist bent, dan weet je dat heel zeker. Zodra je maar de minste twijfel hebt, ben je het niet. Ik zou dus maar niet bang zijn.

De antichrist is niet een enkele persoon, antichrist = ieder mens die tegen de leer van christus is, vanuit het christelijke geloof ben jij nog wel een mens, maar aanhanger van het kwaad tegen de christelijke leer. je kan dus zeggen dat je bij de groep mensen die antichrist is hebt aangesloten (hoeft zeker mniet permanent te zijn). Een enkele antichrist waaruit je dus reincarneerd kan dus zeker niet.

De Antichrist is heel gemakkelijk te herkennen. Christus gelooft in de liefde voor de naaste; de antichrist, zoals Nietzsche, noemt de naastenliefde zwakte en slapheid. Christus is voor de waarheid; de antichrist liegt als hem dat meer voordeel verschaft; Christus staat voor aandacht voor de armen, de zieken, weduwen, de losers en de gevangenen; de antichrist moet daar niets van hebben en heeft vooral aandacht voor mensen met de x-factor, de winnaars, de rijken, de succesvollen en hij wil vooral wraak. Kortom, de antichrist is in alles het tegendeel van Christus. Christus vertegenwoordigt het goede en de antichrist het kwade.

Met de wiki over de antichrist en de bijbelpassages die daar worden aangehaald zou je moeten voldoen aan de volgende eigenschappen: -Je moet komen uit christelijke kring. -Je ontkent hardop het bestaan van god en zijn zoon -Je doet je voor als de Messias en probeert zo volgelingen te krijgen. -Op een gegeven moment zal je je volgelingen laten kiezen tussen god of jou. Uiteindelijk wordt er ook nog geconcludeerd dat de antichrist niet alleen maar een persoon hoeft te zijn maar ook een stroming kan zijn of een organisatie. Toegevoegd na 2 uur: Minnen geen probleem, leg het alleen even uit.

Bronnen:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Antichrist#Vi...

Als mens ben je slechts een drager, een voertuig, van de geest, die in je woont. Als zodanig ben je niet van jezelf maar behoor je tot de geest aan wie je gehoorzaamt. Zo is bij voorbeeld wie door de Geest van God geleid wordt een zoon van God. En wie zich door de geest van de antichrist laat leiden een kind van de antichrist. Het antwoord op jouw vraag is dat je als mens niet de antichrist (geest) kan zijn!

Bronnen:
1 Corinthiërs 6 vers 19
1 Johannes 4

als je hier maar hard genoeg van overtuigd bent dan ben je antichrist, en dan weet je dat je dit bent. overigens is dat met elke geloofsovertuiging het geval, en ook de persoonlijkheden/persoonlijke kenmerken 'an sich'. je bent wie je denkt (weet dus) dat je bent, en dat valt niet te bewijzen, al kan je het nog net zo goed aantonen dat je aan bepaalde dingen voldoet die -waar dan ook- bij horen.

De antichrist bestaat niet als persoon. De ego van de mens creëert en manipuleert. Dat zit in ieder van ons en het is maar net welke keus je maakt...

Erg interessante vraag. Daarvoor krijg je een + van mij. Ik wil eerst even aanvoeren dat ik een atheïst ben. Ik geloof niet, maar ik sluit het ook niet helemaal uit. Ik geloof in ieder geval niet in Zeus en dat soort onzin. Jij kan in ieder geval de antichrist niet zijn, want dat is David Hasselhof al, ja ik ha ook liever Chuck Norris gezegd, maar helaas. Maar nu serieus. Er zijn erg veel theorieën over "de" antichrist. Interessant om te zien, is dat de Engelse vertaling van de bijbel nooit spreekt over THE antichrist. Zij hebben het simpelweg over antichrist. Dat suggereert, dat het om meer dan 1 persoon gaat. Ik zelf dacht vroeger dat de antichrist al geweest was, en dat we hem allemaal kennen, onder de naam: Adolf Hitler. Want hij voerde oorlog tegen de joden. Ik heb een hoop gehoord over de antichrist. Ik heb een tante die Christen is en ik heb 3 maanden bij haar gewoond in Tanzania (daar is zij missionaris) zij is de enige Christen in mijn familie. De rest is katholiek opgevoed. Ik ben met niets opgevoed, behalve respect voor elkaar en liefde. Ik heb alle boeken van Left Behind gelezen (laatste dagen op aarde/ laatste bazuin) door Tim Lahaye en Jerry B Jenkins, gaat over de antichrist en de opname etc etc. Ik heb de bijbel gelezen omdat ik wilde weten wat er in stond, maar ik snap hem niet. Ik vind de zinner zo raar geschreven. Dat ik dan denk, waar heb je het over! Zeg gewoon wat je bedoeld. Bijvoorbeeld: Johannes 1:1 In het begin was het Woord. Het was bij God en het was door God. Door het Woord is alles ontstaan, en zonder het Woord is niets ontstaan. Ik heb altijd geleerd dat het Woord de bijbel is...dus de bijbel heeft alles gemaakt, lijkt me een belachelijke gedachte. God heeft alles gemaakt, niet een boek. Kortom: In het begin was er God, door God is alles ontstaan, zonder God was dit niet mogelijk geweest. Maar dat ter zeide. Naar aanleiding van je vraag ben ik gaan rondzoeken op internet en ik kwam dit fascinerende stukje film tegen. Ik zeg niet dat het klopt, want daar kan ik niet over oordelen. De man haalt namelijk maar bepaalde delen uit de bijbel aan om zijn overtuiging te steunen. Maar het is zeker interessant om aan te horen :-) Ik zeg er verder niets over, want dat zou mogelijk je manier van kijken naar dit filmpje kunnen beïnvloeden, en dat zou jammer zijn.

Bronnen:
http://www.adventmedia.nl/index.php?option...