Wat gaat er gebeuren in de eindtijd volgens bijbels perspectief?

Ik hoor de laatste tijd veel over het vergaan van de wereld en de eindtijd, en iedereen heeft er een verschillende mening over. maar hoe gaat dat gebeuren volgens bijbels perspectief?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Religie
1.1K

Het beste antwoord

Zon en maan zullen op elkaar vallen. Lees het Boek der Openbaringen in de bijbel en je weet alles wat er (volgens die mensen die dat schreven dan hè) te gebeuren staat. Het is dus niet gezegd dat dat ook werkelijk bewaarheid gaat worden.
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
de bijbel is door mensen geschreven en mensen hebben in de geschiedenis al vaak bewezen dat ze heel slecht zijn in het voorspellen van de toekomst.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik weet niet of dit waar is. want ik had laatst een boekje gelezen over Josh Mcdowell (ex-atheist)in het boek: Jezus feit of fictie, die tot geloof is gekomen omdat hij wilde bewijzen dat de bijbel niet waar was, door het belangrijkste uit de bijbelse geschiedenis te weerleggen, namelijk de opstanding van Jezus Christus, en dat niet kon. Hij is niet de enige die daar zo is achter gekomen maar ook mensen zoals C.S. Lewis (van de Narnia sprookjes) en Frank Morrison.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar daar tegenover staan miljarden mensen die wel fictie van feiten kunnen onderscheiden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ben zelf ook nog nooit iemand tegen gekomen die het tegenovergestelde heeft kunnen bewijzen.

Andere antwoorden (2)

Volgens de interpretatie van de bijbel door de Jehova's getuigen zullen zo'n 100.000 mensen 'in de hemel' komen (het eeuwige leven onder God's hoede), voor de anderen zal het leven ophouden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dus het is of de hemel of niks? ben je dan niks?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Eén Getuige van Jehovah is nu verplicht je een minnetje te geven.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dus jullie doen niet aan de andere wang toe keren aimeeTJE?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit antwoord is onjuist! Nog een min van een getuige van Jehovah.
Dan ligt de leeuw bij het lam te neder.
En vreet hem op, maar wel teder.
Maar dat duurt nog miljarden jaren,
Dus wij zullen het niet meer ervaren!