hoe kan ik mijn sura en namas leren bidden?

ik woon sinds kort in turkije en nu wil ik dus leren bidden. de namas bewegingen weet ik alleen de woorden niet en best lastig

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Je hebt heel veel boekjes met soerah's in het arabisch, en daarbij de vertaling, maar dat is ook weer een gedoe om het vanuit nl. naar je te laten sturen.. Gelukkig kun je op veel websites terecht! De site risallah.com, die al eerder aangegeven is, is een hele handige site om soerah's te leren, en om te leren bidden. Er was eerder een vraag over hoe het gebed gaat, ik heb een hele lange mail naar de vraagsteller gestuurd met uitgebreide uitleg. Ik zal kijken even voor je zoeken. Toegevoegd na 23 minuten: Gevonden! Maar niet alles past.. Wil je liever een paar soera's, uitwerking van het gebed, of van de kleine wassing? Of uitleg over de gebedstijden? Derest kan ik btw pm'en of mailen.

Als je nu in Turkije woont, denk ik dat je daar meer mensen om je heen hebt die het je kunnen leren, dan dat je via goeievraag kan krijgen. Maak contact met mensen en vraag ze om je te helpen.

Hallo, hierbij geef ik je een erg handige site waar je o.a. kunt leren bidden. Ook wens ik je veel succes :)

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100