De dichteres Maria van Daalen.

Toegevoegd na 1 minuut:
Zij heeft meegewerkt aan de recente exposities over voodoo in Tropenmuseum en Afrika Museum Berg en Dal.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ja.

Het ligt er wel aan wat je precies met "Nederlands" bedoelt. Als het ook donkerhuidige personen met een Nederlands paspoort, maar met een migratieachtergrond mogen zijn (zo heet dat geloof ik officieel), hoef je slechts een kijkje te nemen in de Bijlmer.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Oké, helder - ik wist niet zeker wat je bedoelde met je vraag. Van "witte" voodoopriesters heb ik geen weet. Wat niet wil zeggen dat ze er niet zijn. Ik denk dat je dan veel meer hebt aan de andere antwoorden op deze vraag. Mag ik vragen waaróm je nieuwsgierig bent naar "witte" voodoopriesters?
Jazeker...

Maar er zijn Nederlandse voodoo priesters, jazeker...

En wist je dat elke normale katholieke pastoor kan uitdrijven, dat zit standaard in het pakket...