Waarom doet het geloof zich altijd beter voor dan het is? Denk aan de vroegere kruis tochten denk aan de twin towers etc !

in mijn vraag zeg ik denk aan de vroegere kruistochten en de twin towers.

kan iemand mij uitleggen dat mensen goed zijn als ze geloven terwijl genoeg gelovigen dit dus helemaal niet zijn.

en dan niet zeggen dat staat nergens geschreven of dat word niet zo bedoeld want het is wel zo gebeurd!!

en er is niemand op aarde die voor de volle 100 pct zijn geloof volledig naleeft!!!

dus zijn we allemaal zondaars??

( misschien lijkt het alsof ik het geloof in een kwaad daglicht plaats echter vraag ik me dit echt af als gelovig zijnde )

Weet jij het antwoord?

/2500

Die dingen gebeuren, omdat die gelovigen hun geloof verkeerd interpreteren. Nergens staat beschreven dat je moet doden. Het zijn vaak de extremisten die hun geloof zo zien. Ik geloof ook wel in iets, maar hang geen specifiek geloof aan. Maakt mij dit dan een zondaar? NEE dat is iets wat jij waarschijnlijk geloofd, maar ik niet. Toegevoegd na 4 minuten: Ik heb het dan over meerdere geloven. Ik heb ook respect voor alle anders gelovige, zolang ze mij niets opdringen of door hun geloof, andere mensen naar het leven staan.