Hoe denkt Dokters van de Wereld over God?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Religie
1K
capthavoc
13 jaar geleden
God ken ik maar wie zijn dokters van de wereld ? ;)
Kimath
13 jaar geleden
Inderdaad, wie?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dokters van de Wereld is een hulpverleningsorganisatie ;D

Antwoorden (2)

de dokters van de wereld denken als de patient beter gemaakt is dan heeft god het gedaan en als de patient niet beter wordt of zelfs overlijd dan heft het de dokter gedaan
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nuttig...
Kimath
13 jaar geleden
nou lekker is dat, kun je dus alleen maar een schuldgevoel aan overhouden. Of je hebt niks gedaan, of je hebt iets fout gedaan :P
Die organisatie doet zijn werk op basis van humanitaire overtuiging. Zij doen aan medische hulpverlening en maken zich ook sterk tegenschendingen van mensenrechten.
Er is geen religieuze grondslag; op hun website zijn geen christelijke verwijzingen te vinden. Maar humanisten en christenen kunnen het prima met elkaar vinden en hebben zeker overeenkomstige doelen.

Toegevoegd na 8 minuten:
tegen schendingen (spatie weggevallen)
Amadea