Hoe spreek je dit (''zie Matteüs 22:36-40'') uit?

Het gaat dus om ''22:36-40''
Ik moet het als bron gebruiken voor een debat morgen, net zo als je zegt ''hoofdstuk 3, paragraaf 16'' bijvoorbeeld. Hoe noem je deze stukken van de bijbel?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Religie

Het beste antwoord

Mat-thee-jus (niet sju maar letterlijk jus) twee-en-twintig, de verzen zes-en-dertig tot en met veertig.

Toegevoegd na 1 minuut:
Tussen Matteüs en 22 kan je ook hoofdstuk zeggen, maar dat is niet echt nodig.
Amadea
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Ik zou het zo zeggen:

Mateejus 22, vers 36 tot en met 40.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hallo,

volgens mij spreek je dat uit als, Matteus 22 vers 36 tot 40

mvg

marc
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Uit het nieuwe testament:het boek mattheus, hoofdstuk 22 vers 36 tot en met 40.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
vanaf Mattheus tot openbaringen heb je het over het nieuwe testament of de griekse geschriften alles daarvoor zijn de Hebreeuwse Geschriften. of het oude testament

en je spreekt het uit als ma-tee-jus hoofstuk 22 vers 36 tot en met 40

succes met je debat