Waar in de bijbel staat dat de zon om de aarde draait?

Een Christen die ik ken beweert dat dit niet in de bijbel staat en dat als het er wel in staat doet hij afstand van zijn geloof. Nou, staat het er in of niet? Mag ik meteen weten waar het staat?

Weet jij het antwoord?

/2500

Staat in de koran. De moslims geloven nog steeds dat de zon om de aarde draait. Maar de slinger van Foucault tootn aan dat de aarde draait. Maar er zijn nog wetenschappers die zeggen dat de zon ook om de aarde kan draaien,snap ik ook niet.. Toegevoegd na 2 uur: Ps. 104:5; "U hebt de aarde op pijlers vastgezet, tot in eeuwigheid wankelt zij niet." welke De schrijver toont hier de kracht van God aan dit zegt God niet,en toont zijn vertrouwen in zijn bestaan. (Joz. 10:12-13; de zon en de maan worden stilgezet; 2. Kon Zo zag het er voor hun uit toch,hun interpreteerde het wonder verkeerd van God. Het zijn gebeurtenissen met God geen wetenschappelijke verklaringen van God Opgeschreven door mensen die het op een bepaalde manier zagen. Die mensen konden toch toen niet weten dat de aarde draaide ik snap het probleem niet. De bijbel is een boek van mensen die ervaringen hebben gehad met God,zoals ik die ook heb gehad ik kan ook wat fout zeggen. je vraag zou moeten zijn zegt god dat de aarde stil staat dan zeg ik nee,zijn er mensen in de bijbel die dachten dat de zon om de aarde draait dan zeg ik ja. Maar hoe moest je dat in die tijd inschatten dan