tegen welke problemen lopen moslims aan in nederland?

Toegevoegd na 4 uur:
kwa geloof dan hé XD

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Religie

Het beste antwoord

Vooral op discriminatie. Moslims worden toch zeker door een groot deel van de Nederlandse bevolking al benadeeld. Vooral door jongeren die gewoon geen verstand hebben.

Verder heb je met Geert Wilders in Nederland er ook nog een extra probleem bij.

En natuurlijk de Boerka of de hoofddoekjes worden als zeer onwelkom hier beschouwd.

Maar hoezo vraag je dit? Lijken mij vrij logische dingen dat je dit weet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Dat ze steeds minder gewaardeerd worden met alle gevolgen van dien. Iets wat je vrijwel dagelijks in de krant kan lezen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het aanschaffen van een blinde geleidehond!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoe bedoel je dat Stephanie?