Albert van Buxthoeven Dat schijnt een geestelijke in de 13e eeuw te zijn. Kan iemand daar iets meer over vertellen?

Was hij van Nederlandse afkomst, of lijkt zijn naam alleen maar Nederlands.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Religie
jc54
13 jaar geleden
Die heb ik nét niet meegemaakt, ik zal mijn moeder eens vragen...........
Cryofiel
13 jaar geleden
Briljante vraag, Moolkeesje! Past prima in de tijdsgeest!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Thanks, oh thanks!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Sterke vraag ja.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat deed die daar dan, weet je dat ook? Het schijnt n.l. familie te zijn.
Cryofiel
13 jaar geleden
Familie van wie - van jou, Moolkeesje?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@Cryo, dat heb je me niet zien typen. De man zal toch nog wel ergens familie hebben?
Cryofiel
13 jaar geleden
Doe met ons mee, dat komt de saamhorigheid ten goede!

Het beste antwoord

Nee, Albert is geboren in (durf het haast niet te noemen), RIGA....!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Het geslacht Buxhoeveden kwam uit NederSaksen en niet uit NederLand. (ook al ligt Bexhövede, gemeente Loxstedt niet ver over de grens)