mijn neefje /petekind word gedoopt, en eerste keer dat ik dus peetoom word. Wat kan ik verwachten bij de doop?

Toegevoegd na 1 dag:
immiddels weet ik het antwoord, en kan de vraag sluiten.

was een prachtige doop. Een beste antwoord was er niet.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Religie
1.1K

Het beste antwoord

Dat je ten overstaan van God en de aanwezige kerkgangers moet beloven in tijden van nood voor je petekind te zorgen en hem zal beschermen.
dus bijvoorbeeld dat als zijn ouder komen te overlijden je, je petekind in huis neemt en zal verzorgen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Een kerkdienst met veel mensen! Maak je niet druk, je zult een hele gezellige dag krijgen en de dag zal zichzelf wel leiden. Wees er voor je neefje en zijn ouders en geniet van de dag! Alles gaat goed vanzelf!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
thnx voor de reactie. alvast +1
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zie toevoeging vraag.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ben blij dat het leuk was! Gefeliciteerd met het peetvaderschap!
Heel veel warmte en gezelligheid, afgewisseld met serieuze momenten.
Geniet, en ga er onbevooroordeeld heen.