Wat zijn de werken van het vlees?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Religie
2.2K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wat bedoel je daarmee ?
Kimath
13 jaar geleden
ik snap de vraag ook niet. kun je iets meer uitleg geven?

Het beste antwoord

hoererij, onreinheid, een losbandig gedrag, afgoderij, beoefening van spiritisme, vijandschappen, twist, jaloezie, vlagen van toorn, ruzies, verdeeldheid, sekten, uitingen van afgunst, drinkgelagen, brasserijen en dergelijke.
Maar sommige zijn dat geweest en hebben deze dingen achter zich gelaten. Het gaat om werken dus om dingen doen. Er actief mee bezig zijn. Het is dus iemands bewuste keuze dit te doen of een resultaat van onvolmaaktheid. Maar niet alle dingen die mensen leuk vinden zoals het vorige antwoord werd gegeven. Er zijn zat leuke dingen die mensen kunnen doen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Hier lees je alles over de werken van het vlees en de vruchten van de geest.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+ voor de link ;-)
Alles wat voor de meeste mensen leuk is, noemen anderen de werken van het vlees. Zoals schaars geklede dames, jongens en meiden met piercing, kortom alles wat niet oproept tot vroomheid.