Kan mijn vriendin mij opeens uit huis zetten als ik hier geen dommicili heb?

er is geen ruzie ofzo maar denk ze het een beetje beu is althans betaaal ik helemaal de helft mee

een jaar geleden
2.7K
HannekeJanssen
een jaar geleden
Ik denk dat je het over België hebt? En: sta je ook op het huurcontract, of woon je bij haar in, zonder dat dat officieel is?

Antwoorden (1)

Als het ook jouw officiele woonadres is, dan kan het niet "opeens". Als het niet jouw officiele woonadres is, wel.
een jaar geleden
erotisi
een jaar geleden
Wat is officieel? Bij de verhuurder of de gemeent?