Een vriend wil zelfmoord plegen wat nu?

Mijn goeie vriend wil zelfmoord plegen en mij niet de reden vertellen, we wonen ver van elkaar dus dat is geen optie... ik heb zoveel gedaan als ik kon maar ik weet het nu niet meer!?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Relaties
1.8K

Antwoorden (4)

Jij kunt niets doen, of je zou zijn familie huisarts of eventueel politie kunnen bellen.
Maar of hij het nu wel of niet doet, het is niet jouw schuld,
6 jaar geleden
Beste Hoi, natuurlijk voel jij je hulpeloos maar soms is het niet meer dan een kreet om aandacht, om hulp. Jij kent je vriend en hij wil niet de reden vertellen, dan is er misschien morgen nog.

Kan je Skypen met je vriend, is dat een manier om tot hem door te dringen... face-to-face? want dat is wel iets anders dan alleen bellen.
Probeer dat maar, succes!
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Ik zou het wel serieus nemen en het niet beschouwen als een kreet om aandacht. Misschien kan je contact zoeken met zijn ouders?
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Vraag hem wat hij nodig heeft.