Wat is het verschil tussen toyboy v/s pedofelie?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Relaties
2.9K
TurfGraver
6 jaar geleden
Leeftijd.
ronron1212
6 jaar geleden
een toyboy is geen kind maar een volwassenen. Pedofilie gaat om kinderen.

Antwoorden (1)

Een (iets) oudere dame noemt haar jongere (seksueel) volwassen vriend waarmee ze meer een seksuele relatie heeft dan een romantische een toyboy.

Pedofilie gaat over seks met kinderen en volwassenen, waarbij de volwassene vaak een strafbaar feit begaat.

Toegevoegd na 25 minuten:
Het woord boy moet je in deze niet letterlijk opvatten, de "boy" is hier een volwassen man/jongeman zeg 16-25 jaar waar de vrouw ouder dan 30 is. Maar grappend wordt het natuurlijk ook gezegd over een vriend die maar een paar jonger is.

https://www.allesoverseks.be/seks-van-a-tot-z/toyboy

Een ‘toyboy’ is een term die wordt gebruikt om de veel jongere, mannelijke partner van een oudere vrouw aan te duiden. Die vrouw wordt dan vaak ‘cougar’ genoemd.

De term ‘toy’ (speelgoed) duidt op het idee dat de vrouw de touwtjes in handen heeft, en dat bij een dergelijke (seksuele) relatie de man zich in een ondergeschikte machtspositie bevindt.
Bekende voorbeelden van toyboys zijn Ashton Kutcher (Demi Moore) en Casper Smart (Jennifer Lopez).

Het grootste verschil is vooral:
-Legaliteit: Pedo niet legaal, Toyboy wel
-Instemming van beide kanten:
Kind waarmee de pedo seks heeft niet, Toyboy wel.
-Leeftijd:
Pedo>18 Kind<16,
Toyboy>16 Vrouw/Cougar>18 en daarnaast een stuk ouder dan de Toyboy)

Waar sommige mensen in het geval van toyboy/cougar roddelen of het maar niks vinden, bellen mensen in het geval van pedofiel/pedoseksueel en een kind de politie.

Toegevoegd na 1 uur:
*waarmee ze meer een seksuele relatie mee heeft dan een romantische een toyboy.