hoe leg ik mijn vader uit dat ik zijn collega date?

Sinds een tijd geleden heb ik een relatie met een collega van mijn vader. Hun zien elkaar dagelijks. Graag wil ik mijn vader hierover vertellen maar weet niet precies hoe.
Ze werken al bijna 10 jaar samen en zijn niet bepaald goede vrienden.

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Relaties
1.4K

Antwoorden (1)

Eerlijk zeggen dat je het moeilijk vindt uit te leggen. Dat je weet dat je vader en zijn collega geen goede vrienden zijn en dat je zo graag open kaart wilt spelen en het daarom nu vertelt. Dat je dit niet leuk vindt voor je vader, maar dat het wel zo is.
Wellicht hierna zeggen dat je graag later verder praat met hem, als je al zover bent gekomen. Voor hetzelfde geld is je vader al meteen ontploft!

Hierna dus echt weggaan, laat het maar beter inzinken. Daarna paar uur later weer met hem hierover praten.

Vooral blijf rustig, laat je niet in een ruzie trekken (Je houdt niet meer van ons / van mij! Hoe kan je dat nou doen!?!).

Succes en sterkte!