weet iemand ook een goede en betrouwbare sex dating site zonder dure credits en geen fake profielen?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Relaties
9.3K

Antwoorden (1)

Er zijn geen goede en betrouwbare sex dating site zonder hoge kosten en geen fake profielen. Want deze sites moeten op een of andere manier hun geld verdienen. Er zijn wel betrouwbare dating site, maar wel met hoge kosten. En dan nog deze screenen niet alle profielen, dus er zitten veel mensen tussen die fake profielen aan maken.
Het ligt soms niet eens aan de site, maar aan de beheerders van de fake profielen. En dan zeg ik het nog netjes.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
+ https://gratissexreviews.nl/artikel/welke-sexdatingsites-zijn-betrouwbaar
http://plazilla.com/page/4295103679/hoe-herken-je-onbetrouwbare-datingsites-enkele-tips-voor-de-gebruikers
wat is betrouwbaar, het is allemaal wij van WC-eend enz.
Hoe vonden mensen elkaar voor een one-night-stand toen er nog geen Internet datingsites bestonden?