Kan je iemand nog vertrouwen ?

Wat als je partner gevoel voor collega had, na 10 half jaar samen relatie met mij.
Ze is tegen overgestelde van mij ze hebben alleen maar korte gesprekjes over algemene dingen samen gehad er is nooit een afspraak gemaakt tussen beiden wel voelden ze beide wat voor elkaar.
Nu werkt me partner er niet meer dus hij ziet dr al 2 half maand niet meer na een maand anderhalf maand was zijn gevoel voor haar weg. Maar is hij nog te vertrouwen vraag ik me af ?
En hoe kan je na 10 half jaar voor iemand die je nog geen 2 maand kend gevoel krijgen voor een ander?
2 weken na zijn gevoel voor haar biechte hij t op ging door de grond maar hij wol wel verder met me.
Maar kan ik me partner nog vertrouwen na dit?
En hoe groot is de kans dat dit weer gebeurt ?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Je bent geschokt. Na zo lang samen gebeurt dit. Je eerste reactie is schrik, je had nooit verwacht dat zo iets zou gebeuren en je bent geschokt. Zie daar , het kan , het gebeurt. Iemand hoeft een ander maar te zien en ook nog aan te kijken en pats daar is het een gevoel ..uit het niets.. ontstaan en ook nog bij beide! Daar schrik je van, daar wankelt je bestaan door, je ziet niet hoe geweldig het is dat hij je vertelt wat er gebeurd is. Hij komt naar je toe met ZIJN probleem! en voor jou is er ...wantrouwen... natuurlijk, logisch... jij weet niet meer waar je aan toe bent! nou , laat ik het zo zeggen , jouw vertrouwen is geschokt, of hij het nu verteld heeft of niet, de basis van jullie bestaan staat te schudden in zijn grondvesten... jij moet eerst weer stevig in je schoenen staan, er achter komen of en hoeveel je nog van hem houdt en natuurlijk of je hem vertrouwt, of jouw gevoel , jouw liefde niet een dusdanige deuk opgelopen heeft dat je niet meer in deze relatie vertrouwt... daar heeft je partner al meer dan een maand voor gebruikt, hij ligt dus voor in de verwerking van dit gebeuren!! jij wordt er net mee overvallen, dat scheelt ook @vrouwM , hij heeft deze fase al achter zich : heeft deze beslissing al genomen. Het is moeilijk, maar toch zeker de moeite waard. Neem er de tijd voor , investeer er tijd in en moeite , probeer dat vertrouwen terug te krijgen. en voordat ik het vergeet, blijf wel praten met elkaar, want door gebrek aan contact krijg je de vreselijkste misverstanden... -Kan je iemand nog vertrouwen?- Tja jouw vraag, nou @vrouwM, dat is aan jou. Kan JIJ hem nog vertrouwen? het is niet zomaar ...iemand... nee het is je partner die na een relatie van >10 jaar jou opbiecht dat hij een 'crush on' iemand heeft en dat er verder niets gebeurd is. Aan jou om verder te gaan of niet. Jij kent hem het beste en hoewel dit de eerste keer tijdens die 10jr is dat dit gebeurt, kan je natuurlijk ook denken... het is al eerder gebeurd, maar toen heeft hij niets gezegd/ opgebiecht... ja dat kan, maar zonder dat je zo iets zeker weet, is het eind zoek en blijf je onzeker en daardoor ook vervelende dingen / redenen zoeken en bedenken. De vraag is misschien of je niet meer wilt of dat je niet meer kunt nu je dit weet. Dat kan ook nog. Kun je iemand nog vertrouwen? --vervolg in reacties-

Ik denk je je partner juist kan vertrouwen. Hij werd verliefd op een ander. Dit wilde hij niet, maar helaas zulke dingen overkomen je. Maar het belangrijkste hij heeft het zo snel mogelijk aan je verteld. En er niks gebeurt tussen hem en de ander. Wees blij dat je zo'n betrouwbare partner hebt. Als er iets is durft hij er met u over te praten.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100