wat moet je doen als je er achter komt dat je beste vriendin lesbisch is en op jou valt?

en hoe moet je er mee om gaan, want ik kan haar toch niet negeren ? zelf heb ik wel een vriendje en het valt me wel op dat mijn vriendin daar anders tegen doet...

Weet jij het antwoord?

/2500

het beste kun je gewoon tegen haar zeggen dat je niks met haar wilt en gewoon vrienden wil blijven. Hopelijk accepteert ze dit dan en is alles opgelost, zo niet is het misschien handig om er een keer een goed gesprek over te voeren. Als dit allemaal niet werkt is het waarschijnlijk het beste om je vriendin (tijdelijk) wat minder te zien, tot ze een beetje bijdraait

Eens goed met haar om de tafel te gaan en uitleggen dat je het prima vindt dat ze lesbisch is en gevoelens voor jou heeft maar dat jij deze nooit zal beantwoorden en ze zich dus de moeite kan besparen. spreek ook uit dat je merkt dat ze nou niet bepaald geweldig doet tegen je vriendje en je dit vervelend vindt. geef ook aan dat je echt wel vriendinnen wil blijven, maar dat ze het op deze manier wel heel moeilijk maakt. eerlijkheid duurt het langst, spreek het uit. En als zij hierna jouw mening niet respecteert en toch doorgaat, dat weet je ook direct wat voor vriendin het is.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100