Ik heb de vriendin van mijn vriendin gezoend, en mijn vriendin heeft het gezien. En ze heeft het uitgemaakt. Wat moet ik doen?

Het was op een donderdag avond, ik kwam thuis met mijn vriendin en een vriendin van haar. Mijn broer kwam thuis, en hij wilde met mijn vriendin alleen praten. Ik en de vriendin van mijn vriendin, wij waren alleen in de kamer. Zij zoende mij ineens, en ik heb haar niet weggeduwd. En ik ging gewoon door en vroeg aan haar, en wat als ik je nu neem? En opeens komt mijn vriendin binnen en ik schrok. Ze had het gezien. Ik weet niet waarom ik dat gedaan had. Terwijl ik gewoon nuchter was. Ze heeft het nu uitgemaakt. Ze zegt ze is er klaar mee. Ik hou zielsveel van haar. Wat moet ik nu doen. Ik kan alles voor haar doen. Ze zegt: je hoeft geen moeite meer voor mij te doen, het is al klaar. Maar ik wil haar echt terug. Ik wil alleen haar voor de rest niemand. Ik hou echt van haar. Ik kan alles voor haar doen. Ik huil er elke dag om. Ik weet gewoon niet wat ik moet doen. Ik zeg tegen haar dat ik het zo graag goed wil maken maar ik weet niet hoe, ze weet het zelf ook niet hoe we het goed kunnen maken. HELP HELP HELP!

Toegevoegd na 59 minuten:
Ik heb er echt spijt van. Ik weet niet hoe ik het moet zeggen, mijn hoofd was er gewoon niet bij toen dat gebeurde. Ik heb haar gesmeekt voor een 2e kans, ik heb haar gezegd; neem de tijd om erover na te denken. Ik geef haar zoveel tijd als ze maar wilt. Maakt niet uit hoelang, ik wil mijn leven gewoon met haar voortzetten.
Ik hou gewoon zoveel van haar.

Weet jij het antwoord?

/2500

Dit is toch een gevolg door je eigen verdienste jongen! Ik snap hoe niet leuk het ook klinkt dat je vriendin het uitmaakt als zij jou ziet zoenen met haar vriendin. Je had niet terug hoeven zoenen en al helemaal niet te zeggen "en wat als ik je nu neem?". Als ik dat zo lees was je liefde voor je vriendinnetje toch niet zo groot. Als jouw vriendin er klaar mee is, dan moet je dat respecteren en leren van je les. :) Maar aangezien je zegt dat ze zelf ook niet weet hoe het goed gemaakt kan worden, sluit ze dus ook niet uit dat het nooit goed zou kunnen komen.. Ik zou zeggen.. geef het wat tijd en als zij jou toch nog een kans wil geven, laat dan zo veel mogelijk zien dat je alleen van haar houdt! Maar voor nu zou ik, ook al voel je je verdrietig, je vriendin gewoon even met rust laten. :)

Accepteer het. Het is je eigen fout, en als een meisje zegt: ''je hoeft geen moeite meer te doen'', dan is ze serieus. Knap stom van je trouwens. Maar ja dat had je zelf ook al door.

Er is geen wezen zo gevaarlijk als een vrouw. Achteraf in dit geval dus veel berouw. Misschien een rare vraag, maar gaat je (ex) vriendin nog steeds om met die vriendin? Als dat zo is, moet je er rekening mee houden dat het gewoon een soort van test is geweest. Want je zou het niet van een vriend pikken als hij zoiets zou doen toch? Waarom wilde je broer met je vriendin praten eigenlijk (ik hoef geen antwoord, als je zelf maar een bevredigend antwoord hebt). De oplossing Tja.. Die is er niet! Je kan alleen hopen dat je vergeven wordt. Je kan je best doen om haar te laten zien, maar ook dat kan niet door blijven gaan als je in je achterhoofd weet dat het toch niet meer goedkomt en ze blijft bij haar standpunt. Las een pauze in van paar dagen / week en probeer het nog een keer zou ik zeggen!

buiten het feit wat er gebeurd is, kan ik je 1 advies geven. Laat je (ex) vriendin met rust. Hoe meer je aan haar trekt hoeveel spijt je hebt en dat je haar terug wilt, hoe meer ze van je verwijderd. Zeg haar 1 keer, desnoods schrijf je het op voor haar, wat je voelt en wat je zelf zou willen en laat dan het van haar afkomen. hoe moeilijk dit misschien ook is. maar het belangrijkste is echt om haar met rust te laten, want met "pushen" zielig doen en continue contact met haar te zoeken, krijg je haar zeker niet terug!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100