Zijn er luxe hotels in antwerpen?

Mijn vriend en ik willen graag een luxe weekendje weg in antwerpen. Nu zoeken we een hotel met een balkon en eventueel jacuzzi en dichtbij de winkels etc. Zijn er hotels bekend in antwerpen die dit hebben? Prijs is geen probleem.

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Dating
2.8K
Erna55
6 jaar geleden
Je kunt via google " luxe hotel,antwerpen " zoeken.
Dan kijk je of deze aan je eisen voldoen.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Als de prijs geen probleem is: De Witte Lelie in de Keizerstraat.
https://reservations.cubilis.eu/be/de-witte-lelie-hotel-antwerpen?Language=en-GB
De Honeymoon package vanaf € 695,-- per nacht Hotel Firan is veel charmanter, en romantischer.
http://www.hotelfirean.com/kamers/
Kies de Junior Suite met patio € 424,-- voor twee nachten. In vergelijking met Hotel De Witte Lelie is dat een weggeefprijsje.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Moet zijn Hotel Firean in de Karel Oomstraat 6
2018 Antwerpen

Antwoorden (2)

Hilton Antwerp Old Town:
https://www.booking.com/hotel/be/hilton-antwerp.nl.html?aid=852821;label=msn-OUviJwqCAZTwY_3Ac2bMew-80539227131485%3Atikwd-17245809039%3Aloc-129%3Aneo%3Amte%3Adec%3Aqs5%20sterren%20hotel%20antwerpen;sid=d75f577ca6ce2feef98dce573b671cdc#tab-main

Radisson Blu Astrid Hotel
http://hotels.besthoteloffers.nl/Hotel/Radisson_Blu_Astrid_Hotel_Antwerp.htm

Crowne Plaza Antwerp
http://hotels.besthoteloffers.nl/Hotel/Crowne_Plaza_Antwerp.htm
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
B&B De Koning van Spanje Fantastisch --- 9,1 score ---
Korte Nieuwstraat 12, Antwerpen Centrum, 2000 Antwerpen, België
Uitstekende locatie, waardering stellen : score van 9,7 voor een reis voor twee.
-Gasten loven B&B De Koning van Spanje voor hun fantastische service.
-Deze accommodatie heeft ook een van de best beoordeelde locaties in Antwerpen! Gasten geven het een hogere score dan aan andere accommodaties in de buurt.

Boat Barkentijn Marjorie Erg goed --- 8,3 score ---
Napoleon kaai, tegenover nr. 1, Antwerpen Centrum, 2000 Antwerpen, België
Uitstekende locatie, waardering stellen : score van 8,9 voor een reis voor twee.
-Deze accommodatie ligt op 8 minuten lopen van het strand. Dit botel ligt in de oude haven van Antwerpen en op slechts 15 minuten lopen van het stadscentrum en de kathedraal. Bij mooi weer kunt u op het terras aan het water van een uitgebreid ontbijt genieten.
-Volgens onafhankelijke beoordelingen van gasten is dit hun favoriete buurt van Antwerpen.

Radisson BLU Astrid Hotel 4-sterrenhotel Erg goed --- 8,2 score ---
Koningin Astrid Plein 7, Antwerpen Centrum, 2018 Antwerpen, België
Geweldige locatie, waardering stellen : score van 8,8 voor een reis voor twee.
-Dit hotel ligt in het hart van de Diamantwijk, direct tegenover het centraal station van Antwerpen en de dierentuin.
-Volgens onafhankelijke beoordelingen van gasten is dit hun favoriete buurt van Antwerpen.