IFlirts heeft een consumentenwaardering van 1,1 sterren uit 150 beoordelingen, wat aangeeft dat de meeste klanten over het algemeen ontevreden. Consumenten die klagen over IFlirts noemen het vaakst nepprofielen.
Edit: 1,1 op een schaal van 5.
een jaar geleden
Antoni
een jaar geleden
1,1 op een schaal van 5. Die schaal moet je er wel bij vermelden, vind ik, @SimonV. 1,1 op een schaal van 10 of op een nog hogere schaal is immers nog negatiever.
SentWierda
een jaar geleden
@Antoni. Bij reviews van datingsites wordt altijd een schaal van 5 gebruikt. Ook op de toonaangevende reviewsite www.datingwebsites.nl Overigens wordt deze site daar niet genoemd.
Een 1,1 is een rapportcijfer van 2,2. Bedroevend laag.