Tot wie moet ik me wenden om een stamboomonderzoek te verrichten?

Zonder dat er dubbel werk wordt verricht m.b.t. mijn naam.

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
1.6K
Antoni
15 jaar geleden
Wat bedoel je precies met 'dubbel werk'?

Het beste antwoord

Ik denk dat je kan beginnen met het bekijken van de website www.genealogie.nl

Overigens bedoelen de makers van die website met 'veel gestelde vragen' 'veelgestelde vragen'.

Ook wikipedia kan je op weg helpen. Zie de bronnen.

Succes!

Toegevoegd op 22-04-2009 23:43:55
In de praktijk kan je je onderzoek starten bij het gemeentehuis en ook het gemeentearchief. Ook kerken hebben genealogische gegevens, zoals informatie over geboortedagen, sterfdagen en trouwdagen van je voorouders.
15 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Centraal Bureau voor Genealogie in Den Haag.