Ik zoek informatie over een winkel in de frankenslag (Den Haag) Waar kan ik dat vinden?

Ik ben hierna opzoek omdat de winkel (Ik wil niet openbaar zeggen welk omdat mij indentiteit dan bekend zou kunnen worden) van een familielid was. Ik weet niet precies de tijd wanneer het kwam en wegging. Maar tussen 1960-1970 zat het er zeker.

Waar kan ik info of foto's van de straat vinden?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.6K

Antwoorden (2)

Probeer het Gemeentearchief eens, daar kun je zoeken en kijken of er informatie is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op google is er veel informatie te vinden, o.a. van families die er wonen. Gewoon Frankenslag - den Haag intypen.