Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Vindt een man een vrouw altijd aantrekkelijk wanneer hij er seks mee heeft of wil hebben?

Mijn ex had lust en behoefte voor andere vrouwen, nu is hij ook vreemdgegaan, ik vraag me nu dus af of een man makkelijk casual seks kan hebben en het niks voor hem hoeft te betekenen. Ik hoef hem niet terug maar probeer het te begrijpen. Onze relatie was verder echt heel goed, alleen kon hij dit niet onderdrukken.

een jaar geleden
in: Dating
3.6K
Thecis
een jaar geleden
Een vrouw kan net zo gemakkelijk vreemd gaan. Gebeurd ook regelmatig. Wil niet zeggen dat dat gedrag representatief is voor alle vrouwen. Het gedrag verschilt dus per persoon. Het kan dus heel goed zijn dat het voor je ex niets voorstelt. Wij kennen hem niet.
In de algemene zin zijn er zeker mensen (en ook mannen) die gemakkelijk casual seks kunnen hebben. Er zijn er ook genoeg die dat niet hebben.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Nee, de behoefte aan seks kan bij sommige mannen zo groot zijn, dat dit de behoefte aan aantrekkelijkheid overheerst.
(Lees meer...)
een jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding