Hoe weet je of iemand op een datingsite serieus is en ook echt contact wil?

Op veel (erotische) dating sites waar je credits moet kopen om berichten te versturen zitten veel fake profielen die er alleen maar op uit zijn om je zoveel mogelijk credits te laten kopen door je eindeloos berichten te versturen en als je af wilt spreken altijd een reden hebben waarom ze dat niet kunnen op dat moment. Krijgen waarschijnlijk per bericht dat de ander stuurt betaald. Hoe weet je nu of je met iemand contact hebt die wel echt is en wilt afspreken.

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
in: Dating
2.3K
Thecis
3 jaar geleden
Kijk ook in de algemene voorwaarden. Als daar iets staat in de trend van "Er kunnen profielen aangemaakt worden voor reclamedoeleinden" o.i.d., dan weet je al dat veel profielen nep zijn.

Antwoorden (1)

Eigenlijk zeg je het zelf al: niet teveel berichten versturen, maar zo snel mogelijk afspreken (het liefst buiten i.v.m. corona).
Wat vind jij het maximale aantal berichten dat je wilt versturen? Hou je daar aan en als diegene niet wil afspreken is het jammer voor die persoon en ga jij gewoon verder. Laat je niet aan het lijntje houden en ga meteen door naar iemand anders. Zonde van je tijd als je met een niet-bestaand persoon praat. In die tijd kun je ook met iemand afspreken.