Soms zit ik wel eens op erotische datingsites maar bijna alles is daar fake. zijn er echte sites?

Soms zit ik wel eens op erotische datingsites maar bijna alles is met dure credits en fake profielen. Heeft iemand een idee op welke sites ik moet zijn voor echte profielen en geen dure credits?

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
in: Dating
5.7K
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Een website met 125 sites met reviews en scores. Om gratis uit te proberen.
https://gratissexreviews.nl/sexdatingsites/
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Je hebt bij de vraag hier je leeftijd niet vermeld.
https://jouwsexdating.nl/ Vergeet niet de juiste filters in te stellen.
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Ze zijn eigenlijk vaak niet echt helaas chatoperators die betaald worden te antwoorden ligt er heel erg aan wat je opwindend vind tho om je vraag te beantwoorden

Antwoorden (1)

Ik heb daar geen enkele ervaring mee, maar op internet zijn wel een paar rapporten te vinden waarin datingsites worden gecontroleerd en vergeleken.
Ralatieplanner en eMatching scroren daarbij goed.
In een andere test zag ik Pepper op de eerste plaats.
Sommige sites hebben een bepaalde doelgroep.
Bijvoorbeeld 50+, moslim, academicus of homosexueel.
Als je niet bij die doelgroep hoort is zo 'n site niks voor je natuurlijk.