Onderin je avatar staan paarse bolletjes die aangeven hoeveel punten je hebt..-->

wat nou als al die bolletjes vol zijn? moet je dan stoppen ofzo? ;-)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zie je het zover komen?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
naatje gaat door tot het gaatje...;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik heb jullie ook allemaal gemind want gelijke monikken gelijke nonnen zeg ik altijd maar..................
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gelijke monniken gelijke kappen bedoel je? Ps, waar dan?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@ spurno..Als dom lullen pudding was, ben jij dokter oetker
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
lol dies leuk
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Die ga ik onthouden !!
Vind em wel grappig

Het beste antwoord

Het gaat maar tot niveau 10. Vanaf dan is het 10.000 punten - ... dus tot zo lang je wil. Dus dan kan je ook geen niveau hoger, dus geen bolletje;)!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
gast ga wat anders doen....
dan programmeren ze er een bolleke bij
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Man, 10.000 punten!
Ik hoop voor die tijd gestopt te zijn :-)
14 jaar geleden
Dan begin je opnieuw, maar dan bij level 11...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De bolletjes geven niet het aantal punten aan maar het level waarin jij zit...

Aangezien je maar tot level 10 kan gaan, dan komen er niet meer bolletjes bij
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
- Dan mag je je punten aan een goed doel geven.
- Je wordt bedankt voor al je tijd die je hier verdaan hebt.
- Dan mag je bewegende avatars gebruiken om je duidelijk te onderscheiden van het pleps.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee toch, gewoon lekker verder gaan alleen krijg je geen bolletje meer erbij. Het zou wel erg triest zijn als je dan moest stoppen. Beetje lullig niet ?