Jaa! Gewoon proberen bij ons wel!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jaa! Myn wondermiddeltje.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja een paracetamol kan helpen en een warme kruik om je buik leggen help ook heel goed maar niet te heet anders verbrandt je huid het is het best er een t-shirt of iets anders onder te hebben
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Beter is A.vogel pillen tegen buikpijn en opgeblazen gevoel het helpt echt en het is homiopaatische dus kan niks kwaad i use it always als ik buikpijn heb
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja hoor! Paracetamol helpt tegen allerlei soorten pijn.
Alleen hou in je achterhoofd dat het waarschijnlijk niet de oorzaak van de pijn wegneemt.
Dus wanneer de P. is uitgewerkt en de pijn komt terug word het tijd voor een bezoek aan je huisarts want die kan beter
beoordelen wat de oorzaak is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij mij wel