Mijn gemiddelde ligt nu op 4,7 keer per dag :)))
Maar niet zo vaak als ik wel zou willen.
Heleboel plaatjes worden niet mooi weergegeven.
Deze site gaat niet zo goed met gifjes om.
JPG's gaan nog wel. Maar wel een gedoe met de aspect ratio, voordat je het weet mis je de boven- en onderkant.
Helaas worden moving gifjes niet ondersteund.
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik vond die van 2 avatars geleden het mooist (die transparante lamp...)
AWM
14 jaar geleden
Deze?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
AWM
14 jaar geleden
Nu jij nog...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
komt ie dan:
AWM
14 jaar geleden
TOP!
AWM
14 jaar geleden
Nee, kutzooi, ik verzamel ze van de diverse websites.
Waar komt de jouwe vandaan?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Straks noemen we hem de Avatarman. :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja antwoordman, wij blijven jouw herkennen, dat vind ik zo leuk aan jouw Avatar's, het is en blijft lampje.

Andere antwoorden (9)

mag ik ook meedoen..?

Vandaag een beetje geëxperimenteerd, maar toch weer bij me mooiste teruggekomen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik vind die van jou trouwens wel heel mooi..ben je dat zelf?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee.. snuffel zo af en toe rond op photo.net
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@Jinx Ik vind deze ook mooier dan de andere versies die je gebruikt hebt.
1 keer eerder gedaan, bleek te persoonlijk: 1 herkenning.
Daarna deze genomen, die vind ik ook mooi.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Antwoordman wisselt vaker van Avatar, dan ik van kleding ;-)

http://www.goeievraag.nl/vraag/hoelang-draag-kleren-normaal-iedere.9857

maar hij geeft vaak wel hele goede antwoorden!!! Gelukkig!
Antoni
14 jaar geleden
Nooit, ik ben tevreden met deze.
@naatje, deze vind ik de leukste van je. Zeker nu ik weet dat het een poesje is en geen veren.
@antwoordman al wissel je 100 keer per dag jij blijft herkenbaar :-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als ik al het zevenblad uit mijn tuin verwijderd heb, neem ik een nieuwe avatar. Tot die tijd is mijn avatar bedoeld om me eraan te helpen herinneren dat ik eigenlijk beter onkruid kan gaan wieden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
haha, we kunnen dus in de winter, als je zevenblad bevroren en dood is een andere avatar verwachten?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
lol :)
Nooit. Ik heb deze bij het begin gekozen en hij doet het nog steeds.

Misschien over x-jaren als de site nog bestaat dat ik er een volwassen bokito'tje neerzet, want ook ik wordt ouder :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb 1 keer gewisseld. En misschien in de toekomst nog wel eens. Maar dan toch altijd wel iets lachends in welke vorm dan ook. Blijf tenslotte wel mijn schermnaam trouw.;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nooit. Mijn avatar is net zo stabiel en stevig als mijn antwoorden ;-)

Goed, ik zit dan ook pas twee weken op deze site...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Jouw avatar past ook goed bij je schermaan vind ik.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
schermaan?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
mieren n#%&ker...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee sorry hoor, ik snap 'm echt niet...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
scherm- naam....snap je hem nu wel??? ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja thanks! En nogmaals, serieus hoor: ik snapte ´m niet. Ik wist wel dat er het woordje scherm in zat natuurlijk, maar verder kwam ik niet...
Om de paar dagen, om te experimenteren vaak =P..